آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

پدران ما...

پدران ما هرگز جمله عاشقانه ای به مادرانمان نگفتند
شعری از نیما و سهراب برا یشان نخواندند ...
شعر کوچه را از بر نداشتند ...
پس چگونه بود تا همیشه
در کنار هم ماندند و گذشتند از آرزوهایی : ...
که ما نه به آن میرسیم و نه از آن می گذریم
حتی به بهای گذشتن از "هم"...
 

دوستت دارم...

گوش تلفن کر


دوستت دارم را


امشب


در گوش خودت


خواهم گفت...
 

 

زبان نگاه...

 

 

 


 

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر نامه رسان من توست

گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست


نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر نامه رسان من توست

گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران من و توست

گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید
همه جا زمزمه عشق نهان من و توست

گو بهار دل و جان باش و خزان باش ،ارنه
ای بسا باغ و بهاران که خزارن من و توست

این همه قصه فردوس و تمنای بهشت
گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست

نقش ما گو ننگارند به دیباچه عقل
هرکجا نامه عشق است نشان من و توست

سایه زآتشکده ماست فروغ مه مهر
وه از این آتش روشن که به جان من و توست
 

                                                      ه.ا.سایه

کی می خواد مثل تو باشه ...

 

 

 

کی می خواد مثل تو باشه ،مثل تو که بی نظیری 

مثه تو که با نگاهت ، منو از خودم می گیری 

کی می خواد مثل تو باشه ،مثل تو که تکیه گاهی 

تو به داد من رسیدی،توی تردید و سیاهی 

همه چی از تو شروع شد،همه چی با تو تمومه 

چرا دنیارو نبینم ، وقتی چشمات روبرومه 

عشق تو پناه آخر ، واسه قلب نیمه جونه 

کی می خواد مثل تو باشه ، کی مثه تو مهربونه 

وقتی که چشای خیسم، دیگه جایی رو نمی دید 

جزتوهیچ کس تو دنیا، حال وروزمو نفهمید 

همه چی از تو شروع شد،همه چی با تو تمومه 

چرا دنیارو نبینم ، وقتی چشمات روبرومه

  

دستمو بگیر...

دستمو بگیر

نذار تو عمق رویا غرق بشم

بذار آفتابی بشه هوای دل

بذار همخونه بشه دل های تنگ هردومون

دستتو بده به من

بیا با هم خورشیدو نگاه کنیم

شب تاریک رو رها بکن

بذار باز ماه و ستاره رو به شب هدیه کنیم

دستامو بگیر

بیا

ببین اینجا همه چی منتظر بودن ماست

اگه ما با هم باشیم ابری نمیشینه روی

صورت آفتاب و غروب

خیلی دیر به خونمون سر میکشه

دستامو بگیر تا فرصتی مونده هنوز

بذار بیتابیه دستام میون گرمای دست تو

موندگار بشه

دستامو رها نکن.  

زیبایی زندگی...

زندگی زیباست زشتی ‌های آن تقصیر ماست

در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست

زندگی آب روانی است روان می‌گذرد..........

آنچه تقدیر من و توست همان می ‌گذرد.  

سال نو مبارک...

 

نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر  

عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی . .