آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

سال نومبارک...

 بسم الله الرحمن الرحیم 

یــــــا مقــــــــلّــــب القــــــــلوب والابصـــــــــــــــار

یـــــــــا مــــــــدبــر الـــلّـــیــــــــل و النّهــــــــــار

یـــــا محـــــــــــــوّل الحـــــول و الاحـــــــوال

حــــوّل حالنـــــا الــــی احســــــن الحـال    

   

  با سلام به تو عزیزی که در تمام این مدت با من بودی و دوست خوب من بودی

با سلام به تو نازنینی که در تمام این مدت تنهایی هایمان را با هم قسمت کردیم

و هیچکدام از ما

فراموش نکردیم که می شود دور بود اما خیلی نزدیک

سلام و درود بر تو که شوق نوشتن با حضورت در من جوانه زد

 برای تو بهترینم بهترین ها را از خدا خواستار

و

از خداوند میخواهم که به یمن فرا رسیدن بهار

روزهای زندگیت را به طراوت و سرسبزی بهار بیاراید

با مهربانی بی نظیرش به لحظه لحظه هایت قرار و آرامش عطا بفرماید

دلت را همچون شکوفه های نورس و زیبای بهار لطیف و با طراوت بگرداند

از نامی عشق خداوند یکتای عشق با یک دنیا عشق میخواهم

که برای تو برای من برای تمام ما بخواهد آنچه را که صلاح و امنیت ما در آنست

از خداوند دلهای پاک میخواهم

به یمن رسیدن بهاری که باران بیدریغش به طبیعت پاکی میبخشد

دل و جان ما را پاک گرداند

افکار بد و هر سیاهی را از ما دور بگرداند

لوح جان و روح ما را چون جاری جویباری زلال و روان گرداند

تا به دور از هر کینه و دشمنی بتوانیم با هم باشیم

و آنگونه باشیم که خلق خدا از ما راضی باشد که

 رضایت خداوند در رضایت مخلوق اوست

با توکل به او که هر چه هست از اوست

آرزو...

 

ز تمام بودنی ها تو فقط

از آن من باش که ز غیر با تو بودن

دلم آرزو ندارد...