آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

زندگی...

آمدن،

       افتان و خیزان،

                       در به در دنبال تاکستان خوشبختی دویدن،

                                                     چیدن یک خوشه از آن یا نچیدن،

                                   

                                    " این تمام زندگیست"

                     

                      

دلم...

جای عشق در دل است 
            دلم در تن است
            تنم عاشق است 
            پس دل عاشقم ، همیشه با من است .   

دل...

خدایا یاری ام کن اگر روزی،جایی،چیزی را شکستم   

دل نباشد. 

 

تولد...

   

 

                                                

    تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم ، خلاصه می کنم تابگویم 

    

                                روز تولدت مبارک باد

 

تولدت مبارک 

 

دلم...

 

دلم گرفته برایت 

ولی اجازه ندارم که از نسیم و پرنده، 

سراغی از تو بگیرم

........................................................