آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

سال نو مبارک...

  

یا مقلب قلب ما را شاد کن

یا مدبرخانه را آباد کن

یا محول احسن الحالم نما

از بدی ها فارغ البالم نما

این دل جاوید را پاک از ریا

کن خدا ای قادر بی منتها

نوروزتان پیروز

با آرزوی 12ماه شادی

52هفته خنده

365روز سلامتی

8760ساعت عشق

528600دقیقه برکت

و 3153600ثانیه دوستی

برای تمام شما دوستان عزیز

سال نو مبارک

هدیه...

یکی را دوست می دارم ..

یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند..

 
نگاهش میکنم شاید
بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند..

 
به برگ گل نوشتم من
تو را دوست می دارم
ولی افسوس او گل را
به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند..

 
به مهتاب گفتم ای مهتاب
سر راهت به کوی او
سلام من رسان و گو
تو را من دوست می دارم
ولی افسوس چون مهتاب به روی بسترش لغزید
یکی ابر سیه آمد که روی ماه تابان را بپوشانید..

 
صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت
بگو از من به دلدارم تو را من دوست می دارم
ولی افسوس و صد افسوس
زابر تیره برقی جست
که قاصد را میان ره بسوزانید..

 
کنون وامانده از هر جا
دگر با خود کنم نجوا
یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند..

 

تا ابد برایم بمان...

تا ابد برایم بمان...

mano to

 

                                               در یک روز خزان پاییزی

 پرستویی را در حال مهاجرت دیدم

 به او گفتم:

چون به دیار یارم میروی

 به او بگو دوستش دارم..

بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان امد گفت:

دوستش بدار

 ولی

منتظرش نمان..

عشق پاک...

از طعنه جاهلان نخواهم ترسید

بر خنده این زمانه خواهم خندید


من بر سر عشق پاک خود می مانم


تا کور شود هر آنکه نتواند دید...

 

اس ام اس...

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت ، یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم ، بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون ، میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم .

***************************************
بین رویای شبانه جستجویت می کنم ، نرگس عشق منی هر لحظه بویت می کنم ، برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد ، ای گل ناز بهاری آرزویت می کنم . 

***************************************


در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز ، چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود .
 

***************************************


از غمش ناله کنان می خوانم ، بی دلم رفت ولی با دل او می مانم .
 

***************************************
از افسر نگهبان به ریاست محترم دل : اینجانب عشق فارغ التحصیل رشته محبت از دانشگاه عاشقان افتخار دارم در یکی از شعبان قلب شما انجام وظیفه کنم . 

***************************************************** 

پرسید کدام راه نزدیک تر است ؟ نگفتم به کجا ؟ نگفت : به خلوتگاه دوست ، نگفتم مگر فاصله ای می بینی ، بین دل و آن کس که دل منزلگه اوست !*********************************************

پروردگارا ! یاد یکدیگر را از ضمیرمان مزدای ! و چنان کن که شب و روز از محبت های یکدیگر یاد کنیم و برای هم آمرزش و آسایش طلبیم .

********************************************** 
به بزرگی گفتم زندگی چند بخش است ؟ گفت : دو بخش ، کودکی و پیری ، گفتم : پس جوانی چه شد ؟ گفت : با بی وفایی ساخت با عاشقی سوخت و با جدایی مرد .

********************************************

معطر گشته با زلفت تمام عالم هستی ، بدان تا آسمان برجاست تو سلطان دلم هستی .

******************************************** 
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک محبت همه چیز را فراموش می کردم . 

********************************************* 

نتوانست فراموش کند مستی را

هرکه از دست تو یک جرعه می ناب گرفت

کی به انداختن سنگ پیاپی در آب

ماه را می شود از حافظه آب گرفت؟

 

**************************************** 

دروغهای عاشقانه نمیدانم که وقتی غمگینی آسمان سیاه می پوشد، یا وقتی میخندی کهکشان به تماشایت راه کج می کند، بی هیچ حادثه ای عزیزمی !!!

 

**************************************** 

یک گل سرخ همراه قلب کوچکم تقدیم به تو که یادت در فکرم، عشقت در قلبم و عطر و بویت در میان صفحات خاطراتم ماندگار است

 **************************************** 

 اگه نصف دنیا رو بهم بدهند قبول نمی کنم! چون ممکنه تو توی نصف دیگه اش باشی!! 

 *************************************** 

سیاهی شب را در چشمانت به بند میکشم تا هربار که به تو مینگرم زیبایی نور ماه را تنها در چشمان تو ببینم!

***************************************

نمیگم دوستت دارم

نمیگم عاشقتم

میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست . . .

**************************************

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق

مرا در خود کشیدی برمودای من !!!

***********************************

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست

جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست

***********************************

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . .

***********************************

داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم ، خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی ، ببخش اگر این روزها عشق با گریستن اثبات می شود

****************************************زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ ، گاه باید رویید در پس این باران ، گاه باید خندید بر غمی بی پایان


 ***************************************** 

   ***************************************** 

بیاموزیم که اگر ستاره نیستیم ، ابر هم نباشیم که جلو درخشش ستاره ها را بگیریم .
 ****************************************** 

سکوت چه زیباست وقتی تمام حرف ها از توصیف تو عاجزند .

******************************************

مثل کبریت کشیدن در باد دیدنت دشوار است، من که به معجزه عشق ایمان دارم... می کشم آخرین دانه کبریتم را در باد... هرچه بادا باد...

******************************************

دل هیچکس نمی سوزد به حال غمناکم... مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم

****************************************

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت... خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد

*****************************************

اشک یعنی چشمه ای از جنس نور... نور یعنی یک سلام از راه دور

*****************************************

نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت، بی آنکه ذره ای به یادم باشی !!

***********************************************

آشفته دلان را هوس خواب نباشد ، شوری که به دریاست به مرداب نباشد .

 *********************************************** 

دریای شور انگیز چشمانت چه زیباست ، آنجا که باید دل به دریا زد همین جاست .
 
 ********************************************** 

عشق بلندتر از آن است که زیر نگاهی عتاب آلود پامالش کنی ، عشق حقیقی تر از آن است که پشت ابری حیاهای ناراستین پنهانش کنی ، عشق یتیم تر از آن است که به دست رودخانه ی روزگارش بسپاری.  ********************************************** 

من که از یاد تمام آشنایان رفته ام ، وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی .
 *********************************************** 

روزگاری هستی ام را می نواخت ، آفتاب عشق شور انگیز من ، این زمان خاموش و خالی مانده است ، سینه ی از آرزو لبریز من .

************************************************

زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست ، و دلم بس تنگ است ، بی خیالی سپر هر درد است ، باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از روی رود .

 ************************************************ 

تو گران مایه ترین تصویری ، من اگر قاب تو باشم کافیست*********************************************** 

ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت ، ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت ، ای کاش یکی می آمد و غم ها را ، از قلب اهالی زمین بر می داشت .
 ************************************************ 

اگه من دستاتو کم نوازش کردم ، در عوض از عکست تو را خواهش کردم ، اگه من چشمامو از تو می دزدیدم ، توی قلبم عشقو به تو می بخشیدم !

*************************************************

شاد باش که از شادی تو دلشادم ، تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم ، لذت زندگی من همه خرسندی توست ، بی وفایم که وفایت برود از یادم .

 *********************************************** 

اگر خداوند آرزویی را در دل تو انداخت ، بدان که توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است .
 ************************************************ 

لحظه ها در پی هم می گذرند و میان آن ها تو فقط می مانی ، لحظه ای با من باش ، تا ابد در دل من مهمانی .
 ************************************************ 

سلام ، این چه اخلاق بدییه هست که داری ؟ یه چیزی از آدم می گیری چرا پس نمیاری ؟ نمیگی دلمو نیاز دارم ؟
 ************************************************ 

عشق ، سوءتفاهمی است که با یک متاسفم فراموش می شود . (احمد شاملو(

************************************************

عشق قصه ی یکی بود و نبوده ، عشق کلاغی بود که هرگز به خونش نرسیده  *************************************************

ناسپاس از عشق پاکت نیستم ، من که عمری با خیالت زیستم ، دوستت دارم به جان تو قسم ، روی حرفم تا ابد می ایستم.