آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

زندگی...

  

" زندگی دفتری از خاطره هاست ... یک نفر در دل شب، یک نفر در دل خاک ...یک نفر همدم خوشبختی هاست،یک نفر همسفر سختی هاست ... چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد "

بگذارید و بگذرید ...

در کوچه های تنهایی ابدیت غمگین از کنار هم گذشتیم......
و زندگی را تماشا نکردیم ......
و همه چیز هیچ شد....
پروردگارا در قلمروی هیچی به من هیچی عطا نفرما.......
می بینمت در شکافهای زمان از دست رفته......
در کوچه های بن بست تنهایی.....
 


 

آغوش عشق همیشه باز است... 
اگر تو نیز آغوش گشوده به روی عشق داشته باشی...
عشق آزاد است..که آزادانه بیاید وبرود..
چرا که عشق به هر حال چنین خواهد کرد...
اگر بازوانت را به دور عشق ببندی..میبینی که تو مانده ای
و تو که خودت را در آغوش داری...