آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

دکتر علی شریعتی...

بهاربیست       
            www.bahar-20.com جملات زیبا و آموزنده از دکتر علی شریعتیبهاربیست       
            www.bahar-20.com


وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ ها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود


دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است


دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند


به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد


اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است


اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است


وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم


اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری

کتب دکتر علی شریعتی...

http://www.sharemation.com/mahmadi/204.jpg

 

کتاب ( کویر ) .: دانلود :. حجم : 1.16 مگابایت
کتاب ( تشیع علوی ؛ تشیع صفوی ) .: دانلود :. حجم : 675 کیلوبایت
کتاب ( علی حقیقتی بر گونه اساطیر ) .: دانلود :. حجم : 292 کیلوبایت
کتاب ( آری این چنین بود برادر ) .: دانلود :. حجم : 199 کیلوبایت
کتاب ( علی مکتب واحد عدالت ) .: دانلود :. حجم : 423 کیلوبایت
کتاب ( بازگشت خویشتن ) .: دانلود :. حجم : 237 کیلوبایت
کتاب ( گیاه شناسی ) .: دانلود :. حجم : 45 کیلوبایت
کتاب ( پدر ،مادر ، ما متهمیم ) .: دانلود :. حجم : 235 کیلوبایت
کتاب ( اگر مارکس و پاپ نبودند ) .: دانلود :. حجم : 120 کیلوبایت
کتاب ( مذهب علیه مذهب ) .: دانلود :. حجم : 4.60 مگابایت
کتاب ( نیازهای انسان امروز) .: دانلود :. حجم : 227 کیلوبایت
کتاب ( پیروان علی و رنجهایشان ) .: دانلود :. حجم: 199 کیلوبایت
کتاب ( سوره روم ، پیام امید به روشنفکر مسئول) .: دانلود :. حجم : 345 کیلوبایت
کتاب ( شهادت ) .: دانلود :. حجم : 99 کیلوبایت
کتاب ( روش برداشت از قرآن ) .: دانلود :. حجم : 570 کیلوبایت
کتاب ( سلمان پاک نوشته لویی ماسنیون ترجمه دکتر علی شریعتی ) .: دانلود :.
کتاب ( یک جلوش ، تا بینهایت صفرها ) .: دانلود :.