آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

خدا...

بنده ای خدا را گفت: اگر سرنوشت مرا تو نوشته ای پس چرا دعا کنم؟

خدا گفت: شاید نوشته باشم هرچه دعا کند.

اؤز دیلیمی آتمارام، باشقا دیله ساتمارام...

Nazlı şirin dil varim, özgə dilə yazmaram
Doğrasalar da məni, öz dilimi atmaram
Cənnəti versəz mənə, dünyanı satsaz mənə
Mən Anamın naz dilin, başqa dilə satmaram

Şəhriyarım düz deyib, qatma dilin dillərə
Mən bü gözəl türk dilin, ayrı dilə qatmaram
Bax bü dilin sayəsi, gəzdi adım dillərə
Olmasa gər bü dilim, heç yerə mən çatmaram

Onda ki mən ölmüşəm, qürlayın öz yürdüma
Çün budur adət mənim, özgə yerə yatmaram
Qəbriin ustundə siz, Türki bü şeri yazın
Öz dilimi atmaram, başqa dilə satmaram

نازلی شیرین دیل واریم، اؤزگه دیله یازمارام
دوغراسالار دا منی، اؤز دیلیمی آتمارام

جنّتی وئرسز من، دونیانی
ساتساز منه
من آنامین ناز دیلین، باشقا دیله ساتمارام

شهرییاریم دوز
دئییب، قاتما دیلین دیللره
من بو گؤزل تورک دیلین، آیری دیله قاتمارام

باخ بو
دیلین سایه‌سی، گزدی آدیم دیللره
اولماسا گر بو دیلیم، هئچ یئره من
چاتمارام
اوندا کی من اؤلموشم، قورلایین اؤز یوردوما

چون بودور عادت
منیم، اؤزگه یئره یاتمارام
قبریین اوستونده سیز، تورکی بو شعری یازین

اؤز
دیلیمی آتمارام، باشقا دیله ساتمارام  

امیرخان آذربایجانی

مادر...

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد. 


تو بهترین گل، میان شهر گلهایی 


تو رنگ آفتابی، 


شب که می رسد، مثل ستاره، 


گوئیا مهتابی 


مادر خوبم، روزت مبارک 

[تصویر: 7o41y2ico4uearsp5lm.jpg]

سالروز ولادت حضرت زهرا ( س ) ، روز مادر و روز زن 

 

 را تبریک عرض میکنم

معلم عزیزم روزت مبارک ...

moallem.day 07 عکس و کارت پستال های زیبای روز معلم  

 

 

ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است، 

                        و ماندگار شدن برای یک عمر؛ 

سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار ... 

معلم عزیزم روزت مبارک که جهانی از نورت مبارک گشته است.

 

 

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)...

 

 

 

خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر ، تسلیت باد .

الکی...


 

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم
الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری
مثل روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم.

من فقط عاشق اینم ، روزایی که با تو تنهام
کار و بار زندگیمو بزارم برای فردا

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم
بشینم 1 گوشه ی دنج موهای تو رو ببافم

عاشق اون لحظه ام که .... پشت پنجره بشینم ،
حواست به من نباشه تو رو دزدکی ببینم

من فقط عااشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم  

"افشین مقدم"