آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

روز شاد زندگیم...

روز وصال عشقمون روز به هم رسیدنه

روز شاد زندگیم روز با تو پریدنه

روزی که داغ عاشقی در قلب مجنون میدمد

روز وصال عشقمون روز عشق رو دیدنه

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 21:17 http://hesabdari-68.blogfa.com/

سلام
تبریک عرض ادیرم
خوشبخت اولاسیز
مرسی تشکر

سلام.ساغول.وار اولاسان سنی.انشاالله سنین تویون گوراخ.

setare شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 22:12


در آغوشم که میگیری،،،
آنقدر آرام می شوم که فراموش می کنم،،،
باید نفس بکشم!!!



من به تو محتاجم مثل آدم به حوا
نه نه ،
مثل آدم به هوا

_______________________________________________اسلحه هایمان را بر می داریم ...
از هم فاصله میگیریم،
شلیک
مثل همیشه تو می بری و من
محو بودنت می شوم



اندازه تموم ستاره ها
یکم کمتر از خدا
از بالا تا کف دریاها
شبح عشق تا روح مسیحا
از پاکی یوسف تا کرخ زلیخا
از جنون مجنون تا قلب لیلا
از عشق درگا تا گیتار لورکا
خیلی دوست دارم به خد



ای مهربان من،
من دوست دارمت،
چون سبزه های دشت
چون برگ سبز رنگ درختان نارون .
مانند شعر من،
این شعر بی قرین !
این شعر تفاخر از سر شوخی ست ! -
نازنین !



مرا حبس کن در آغوشت
من ؛
برای حصارِ بازوان تـو
مجرم ترین زندانی ام ..!



تو را نه عاشقانه نه عاقلانه و نه عاجزانه که تو را عادلانه در آغوش میکشم عدل مگر نه آن است که هر چیز در جای خودش قرار بگیرد ؟!




عشقو باید باورکرد ...
بوسه رو باید حس کرد ...
احساسو باید لمس کرد ...
امــــــــّـــــــــــا ...
دوست داشتنو باید ثابـــت کرد



سرم را روی شانه ات بگذار
تا همه بدانند
" همه چیز "
زیر سر من است ...



جزییات ِ چشم‌هایت
کلیات ِ زنده‌گی ِ من است

lover پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 14:27 http://TOOOSKAA.BLOGFA.COM

سلام من بعد 3 ماه با یک آپ هنری برگشتم ی سر بزن

سارا سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 23:25

سلاااام ........

روز به هم رسیدنتون مبارک باشه ....

تبریک میگم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد