آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

کی می خواد مثل تو باشه ...

 

 

 

کی می خواد مثل تو باشه ،مثل تو که بی نظیری 

مثه تو که با نگاهت ، منو از خودم می گیری 

کی می خواد مثل تو باشه ،مثل تو که تکیه گاهی 

تو به داد من رسیدی،توی تردید و سیاهی 

همه چی از تو شروع شد،همه چی با تو تمومه 

چرا دنیارو نبینم ، وقتی چشمات روبرومه 

عشق تو پناه آخر ، واسه قلب نیمه جونه 

کی می خواد مثل تو باشه ، کی مثه تو مهربونه 

وقتی که چشای خیسم، دیگه جایی رو نمی دید 

جزتوهیچ کس تو دنیا، حال وروزمو نفهمید 

همه چی از تو شروع شد،همه چی با تو تمومه 

چرا دنیارو نبینم ، وقتی چشمات روبرومه

  

نظرات 3 + ارسال نظر
ミUnknownミ پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 23:13 http://just-for-me-7.blogfa.com/

سلام عزیزم بلاگ زیبایی داری،دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم

ستاره شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 18:30

سلام.عالی بود.خوشحالم کردی.دوستت دارم.

بابا شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 14:25 http://www.73375775.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ و جالب بود
...
.
..

..
.
.

.
.درکلاس خدا انکه ناله میکند رد میشود

انکه صبر میکند قبول است

انکه شکر میکند شاگرد ممتاز است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد