آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

گل من...

 

 


گل من

 

چشمهایم را می بندم

 

و زیرلب آرام آرام زمزمه می کنم :

 

گل من !

 

زندگی ،‌بدون روزهای بد نمی شود؛ بدون روزهای اشک و درد وخشم وغم .

 

اما ،‌روزهای بد،همچون برگهای پاییزی ،شتابان فرو می ریزند ،و درزیرپاهای تو،

 

اگر بخواهی،استخوان می شکنند،‌ودرختْ استوارومقاوم برجای می ماند.

 

گل قشنگ من !

 

برگهای پاییزی،بی شک،درتداوم بخشیدن به مفهوم درخت و مفهوم بخشیدن به

 

تداوم درخت،سهمی ازیاد نرفتنی دارند ....

 

طعم حرفات هنوزشیرینه .

 

چه سخته با توبودن وتنها موندن

 

چشمام رومی بندم

 

سکوت می کنم ....سکوت

 

و مزه شورقطرهای بی تاب،دهان خشکم رابه ضیافت می خواند

 

چشمهایم هنوزبسته است

 

باور کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد