آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

حیدر بابا، دنیا یالان دنیا دی...

  

 

حیدر بابا، دنیا یالان دنیا دی

سلیماندان، نوحدان قالان دنیا دی

اوغول دوغان، درده سالان دنیا دی

هر کیمسیه هر نه وئریب، الیبدی

افلاطوندان بیر قوری آد قالیبدی

حیدر بابا، یارــ یولداشلار دوندولر

بیرــ بیر منی چولده قویوب، چوندلر

چشمه لریم، چراغلاریم، سوندولر

یامان یئرده گون دوندی، آخشام اولدی

دنیا منه خرابه­ی شام اولدی !

حیدر بابا ،یولوم سنن کج اولدی

عمروم کچدی، گلممه دیم گج اولدی

هئچ بیلمه دیم گوزللرون نج اولدی

بیلمزدیم دنگه لروار، دونوم وار

ایتگین لیک وار، آیرلیق وار، ئولوم وار

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 15:29 http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام .......
حال شما؟؟
میگما آهنگ وبت چه سوزی داره ........

الهام یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 23:37 http://piadehdarbaran.blogfa.com

سلام علی اقای گل
خوبی؟
: ادم‌های ساده را دوست دارم. همان‌ها که بدی هیچ کس را باور ندارند. همان‌ها که برای همه لبخند دارند. همان‌ها که همیشه هستند، برای همه هستند. آدم‌های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت‌ها تماشا کرد؛ عمرشان کوتاه است. ... بسکه هر کسی از راه می‌رسد یا ازشان سوءاستفاده می‌کند یا زمینشان می‌زند یا درس ساده نبودن بهشان می‌دهد. آدم‌های ساده را دوست دارم. بوی ناب "آدم" می‌دهند

لیلا چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 13:07 http://mak0s.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ببخشید این شعرو کپی کردم تو کلوب
دلم گرفته بود
اجازه میدین؟
راضی هستین؟
کپی کردم هااااااااااا
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد