آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

مسافرم...

پشت سرم گریه نکن مسافرم مسافرم

اشکاتو هی هدر نده باید برم باید برم

جلوی راهمو نگیر نزار منم گریه کنم

صلاحمون اینه عزیز باید برم سفر کنم

طاقت اشکاتو ندارم تو رو خدا بزار ببارم

خدا نخواست قسمت اینه که من تو رو تنها بزارم

تو رو خدا گریه نکن این قدر نگو نرو نرو

بغضم داره می ترکه این قدر نگو نرو نرو

این جوری بی تابی نکن الهی قربونت برم

خدا نگهدارت باشه باید برم باید برم 

دوست دارم گلم ولی .....خداحافظ برای همیشه 

ازت تمنا میکنم بگذر تو از گناه من

دیگه تمومه عمرتو نمون تو چشم به راه من

نگو که بی وفا بودم قسمت ما همین بوده

نفرین نکن عزیز من جدایی تو کمین بوده

کاش که دلم پیش تو بود واسه همیشه تا ابد

یکی نبود بهم بگه.... اخه نمیشه تا ابد

دیگه گریه نمی کنم فرصتمون تموم شده

به پای این فاصله ها این عمره که حروم شده

آروم برو از دیار ما اهل یک جا نبودیم

منم میرم از خاطرت ما فکر فردا نبودیم

مثل تموم قصه ها مجنون بازم دوره عزیز

کلبه ی عاشق دلم بی تو سوت و کوره عزیز

ازت تمنا میکنم بگذر تو از گناه من

فقط اینو یادت باشه نمیری از نگاه من ......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد