آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

دوستت دارم..... دوستت دارم....... دوستت دارم...

بگذار زندگی را در چشمان تو جستجو کنم

 

و در لحظه های با تو بودن

 

خون منجمد شده ام را

 

طراوتی دوباره بخشم

 

و با دستان لرزانم ، گیسوانت را به شبنم بسپارم

 

بر تو سجده کنم تا

 

از گناه عشق رهایی یابم

 

و لحظات با تو بودن را

 

در زمان بی تو بودن بیاد آورم

 

و بگویم ...

 

دوستت دارم ...!

در خیالم .... برایت کلبه ای در سبزترین خلوت دنج خدا می سازم ...

 

و با خواهش نگاهم تو را به این ضیافت عاشقانه می خوانم

 

به دستان لطیف و کوچکت هزاران بوسه می زنم

 

نیاز دلم را با ناز نگاهت پیوند می زنم هزاران گلبرک شقایق را نثار لبخند

 

نگاهت می کنم

 

و با تو تا اوج آبی عشق پر میکشم 

 

با ز هم هوا پر از شعر و غزل و قاصدک است

 

تو را می خوانم

 

غزل های خاموش دلم را بی دغدغه تا بلندای وجود فریاد میزنم :

 

دوستت دارم..... دوستت دارم....... دوستت دارم

 

قلب منی عزیز من دوستت دارم یه عالمه

هر چه به پات گل بریزم باز می دونم خیلی کمه

روز وشبم بدون تو می گذره اما خیلی سخت

نا ندارم بی تو باشم بیا بمون کنارمن

تو عشق من،تو جون من،فرشته ی نجات من،

   امیدمن،قرارمن،بیا بمون کنار من

عشق منی عزیزمن بخوای نخوای مال منی

   کاش یه روز از راه برسه

   از این واون دل بکنی

بذار که عطر نفسات پر کنه قلب خونه رو

می خوام که عاشق بمیرم

             حتی اگه بگی برو...

آن هنگام که نگاهت به نگاهم گره میخورد

آن هنگام که صدایت با صدایم در می آمیزد

آن هنگام که دستانت به دستانم می رسد

در میابم چقدر دوستت دارم

در میابم که دلم میخواهد برایت بمیرم

راست گفته اند که دوست داشتن دلیل نمی خواهد

من دلیلی برای دوست داشتن تو ندارم

ولی دوست داشتن تو دلیلی برای پرپر شدن منه

دانی آن زمان که گلی را از شاخه جدا میکنند

گل در میابد که چقدر او را دوست دارند

گل بی دلیل عاشق می شود

و به همین دلیل خیلی زود به دست معشوقه اش پرپر می شود

من هم دلم می خواهد برای تو و به دست تو پرپر شوم

تا شاهد دوریت نباشم

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 4 آبان 1386 ساعت 20:05 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام و خسته نباشید
وبلاگ زیبایی داری .....
دوستت دارم جمله ای زیباییه ...کاش معنی زیباش رو هم میدونستیم .
شاد و موفق باشید

افسانه شنبه 5 آبان 1386 ساعت 16:31 http://mosafere-tanha.blogsky.com

زیباترین عکسها در اتاقهای تاریک ظاهر میشن ! پس هر وقت تو قسمت تاریک زندگیت واقع شدی .. بدون که خدا می خواد 1 تصویر زیبا ازت بسازه

[ بدون نام ] یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 17:59

نمی دانم چرا همه

به من می خندند و می گویند :

دیوانه شدی ؟

وقتی که با تو

حرف می زنم . . .

[ بدون نام ] یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 18:00

ایستگاه (۱)

اشکهایت را

دعای راهم کن . . .

تا زود زود

به قلبت برگردم . . .



ایستگاه (۲)

جاده

طولانی تر از

این حرفهاست

کاش بعد دو پیچ دلتنگی

مرا

به تو می رساند . . .



ایستگاه(۳)

جاده

تقدیر من است .

تقدیرم را انگار

با سفر از چشمانت

گره زده اند . . .



ایستگاه(۴)

از سفر که می گویند

درست مثل

اشکهایت می شوم

که موقع باریدن

راهشان را

گم می کنند . . .



ایستگاه آخر ( . . . )

راه من

نگاه توست . . .

پلک نزن !

بی راهه می روم . . .



افسانه یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 18:34 http://mosafere-tanha.blogsky.com

سلام خوبی؟
هنگامیکه از جاده های شب عبور میکنی هرگز در این اندیشه مباش که خورشید برای تو بیگانه طلوع خواهد کرد و قلبی که به هوس گفت : دوستت دارم بدان که هرگز معنی لغت عشق را نخواهد داشت
من آپم یه سر بیا خوشحال میشم

بنگری جمعه 11 آبان 1386 ساعت 18:42 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام
ممنونم از حضورت ...
موفق باشید

هیچ کس جمعه 11 آبان 1386 ساعت 20:47 http://www.love-street.blogfa.com

ساقیا پیمانه ایرا لبریز کن هر چه داری در دهان سرریز کن ساقیامی ده که مدهوشم کند بی خبر از حال و بیهوشم کند ساقیا درد من را درمان نما جرعه ای می در دل ودر جان نما ساقیا محتاج درمان توام در سرای دل نگهبان توام ساقیا درمان دردم دست توست این دل بشکسته ام درشصت توست.
سلام دوست من
خوبی؟خوشحالم
خیلی عالی بود

_________________________*love*__*love*_____*love*___*love* ______________________*love*______*love*_*love*_______*love* _____________________*love*__________*love*___________*love* _____________________*love*__________________________*love* ______________________*love*________________________*love* _______________________*love*____من به روزم...بیا....____ * love* _________________________*love*___________________*love* ___________________________*love*_______________*love* _____________________________*love*___________*love* _______________________________*love*_______*love* _________________________________*love*____love* ___________________________________*love*love
با یه یادداشت بروزم
و منتظر شما
بتی

دیروز یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 20:33 http://diroz.blogfa.com

شعر قشنگی بود

دیروز دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 21:47 http://diroz.blogfa.com



خیلی قشنگه و از اون قشنگ تر این کامنت هایی که از ته دل نوشته شده.
خوش به حال آدمایی که راحت حرفهاشونو در عالم واقعی میتونن بزنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد