آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

تقدیم به ....

می خوام بلند داد بزنم که زندگیم فقط تویی

خوبی هارو جمع بزنم بگم دل و جونم تویی

بدی رو تفریق بکنم به عشق ضریب دو بدم

بگم که زندگیم فقط تویی فقط تویی

نمی زارم کسی بیاد جذر محبت بگیره

زودی بهش توان می دم تا عشقمون جون بگیره

اینو بدون هر جا باشم عشق تو تقسیم نمی شه

معادله ی عشقمون بدون تو حل نمی شه

 

دستانت را در دستانم بگذار تا برایت

نوید شادی بخش پر ستو ها را به ار مغان بیاورم

دستانت را در دستانم بگذارتا بتوانم

امید ها در دلت زنده کنم

دستانت را در دستانم بگذار تا شاید

بتوانم گوشه ای از تنهایی هایت را پر کنم

دستانت را در دستانم بگذار

تا حداقل بتوانم همراهت باشم

دستانت را در دستانم بگذار تا دوباره

احساس زیبایی ها را در وجودت زنده کنم

دستانت را در دستانم بگذار تا بتوانم

آرامش را در تو زنده کنم

 

میخوام بگم دوستت دارم         ولی بازم روم نمیشه

 

این دل بیقرار من                یه لحظه آروم نمیشه

 

میخوام بگم دوست دارم          میخوام که با تو بمونم

 

شعرای عاشقونمو                فقط واسه تو بخونم

 

میخوام بگم دوست دارم         هر جا باشی هرجا باشم

 

تو شادی و توی غما             میخوام کنار تو باشم

 

میخوام بگم دوست دارم         بگم تو قلب من تویی

 

اگه که درمون ندارم             بدون که درد من تویی

 

میخوام بگم دوست دارم          یه عالمه خیلی زیاد

 

شب که بهت فکر میکنم         من دیگه خوابم نمیاد

 

میخوام بگم دوست دارم         میخوام که اینو بدونی

 

دوستت دارم خیلی زیاد

 

دوستت دارم

                                                           

زیباترین تصویری که در زندگانیم دیدم

نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود.

زیبــــــاترین سخنی که شنیدم

سکوت دوست داشتنی توبود.

زیبــــــــــاترین احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود.

زیــــــــباترین انتظار زندگیم حسرت دیدار توبود.

زیباترین لحظه زندگیم لحظه با تو بودن بود.

زیبــــــاترین هدیه عمرم محبت توبود .

زیباترین تنهاییم گریه برای توبود .

                                  زیباترین اعترافم عشق توبود.

   

عزیزترینم تمامی سلامها بر تو باد  

پاک ترینم تمامی عشقم نثار تو باد  

بهترینم عشقم را و تمامی وجودم را به زیر پاهات می ریزم 

و بوسه های عاشقانه ام را به تو تقدیم میکنم  

به تو که با تولدت در قلبم زندگی دوباره به دل خشکیده ام دادی  

و در این روز زیبا اعتراف خواهم کرد که عاشقانه می پرستمت

عشق فراموش کردن نیست . . . . . . . . . بلکه بخشیدن است

عشق گوش دادن نیست . . . . . . . . . . بلکه درک کردن است

عشق دیدن نیست . . . . . . . . . . . . . . بلکه احساس کردن است

عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست . . . . .بلکه صبر کردن و ادامه دادن است

ببخش تا زندگی کنی

تا وقتی که تو هستی،

 

تا لحظه ای که یاد تو در خاطر من جاریست . . . 

 

تا زمانی که دستهای گرمت همراه دستای خسته ای منه . . .

 

تا وقتی که نگاهت تنها پناهگاه و تکیه گاه نگاه سرگردان منه . . .

 

تا زمانی که تو همسفر جاده زندگی من هستی . . .

 

تا وقتی که شونه های تو امن ترین جای دنیاست برای من . . .

 

 من زنده هستم

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه جمعه 4 آبان 1386 ساعت 19:39 http://mosafere-tanha.blogsky.com

اگه یکم فکر کنی میبینی زندگی ارزشه زنده بودنو نداره.اگه یکم بیشتر فکر کنی میبینی زندگی ارزشه مردنم نداره.امّا اگه خیلی فکر کنی میبینی مردنو زنده بودن ارزشه فکر کردنو نداره همیشه یادت باشه چیزی که امروز داری شاید آرزویه دیروزت بوده و بزرگترین آرزویه فردات بشه پس همیشه سعی کن قدره چیزی که امروز داری خوب بدونی .......

[ بدون نام ] شنبه 5 آبان 1386 ساعت 22:38 http://sogande-eshgh.blogsky.com

ای صمیمی ای دوست..گاه بیگاه لب پنجره خاطره ام میایی..ای خوب تو مرا یاد کنی یا نکنی..من به یادت هستم..آرزویم همه سرسبزی توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد