آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

بنام خداوند مهربون

بنام خداوند مهربون
 
تقدیم به یار غریب

بی تو دلتنگی به چشمانم سماجت می کند

وای ، دل چون کود کی بی تو لجاجت می کند

اشتیاق دیدن تو میل خاموشی نکرد

هیچوقت عشقت به دل فکر فراموشی نکرد

عشق من با تو به میزان تقدس می رسد

بی حضورت دل به سر حد تعرض می رسد

«دوستت دارم» برای من کلام تازه نیست

حد عشقت را برایم هیچ چیز اندازه نیست

در غیاب تو غریبانه فراغت می کشم

بر گذشت لحظه ها طرحی ز طاقت می کشم

چشمهایم را نگاه تو ضمانت می کند

گرمی دست مرا دستت حمایت می کند

با تنفس در هوای تو هنوزم قانعم

ابتلای سینه را اینگونه از غم مانعم

چشمهای مهربان تو فراموشم نشد

هیچکس جز یاد تو بی تو هم آغوشم نشد

من تو را با التهاب سینه ام فهمیده ام

ساده گویم خویش را با بودنت سنجیده ام

می خواهمت اما نمی دانم چه خواهد شد

هرگز به این دل بد نیاوردم نه! شاید شد!

لب وا کن و چیزی بگو از من چه می خواهی ؟

دیگر نمی دانم چه باید بود و باید شد

هر کس به تو برخورد درمانده -شبیه من-

ما بین ماندن با تو یا ماندن مردد شد

گوشی به دستت بود اما خط نمی دادی

عمری جواب من فقط این بوق ممتد شد

سر می کنم با آرزویم کس چه می داند

شاید شهابی امشب از چشم شما رد شد!

 هیچ کس تنهایی ام را حس نکرد...لحظه های ویرانیم را حس نکرد ...در تمام لحظه هایم

 هیچ کس خلوت تنهاییم را حس نکرد...آسمان غم گرفته ام هیچگاه برکه طوفانیم را حس

 نکرد جز یکی آن هم...آن که سامان غزل هایم اوست بی سر و سامانیم را حس

نکرد

 

نظرات 7 + ارسال نظر
امید داوالا یکشنبه 10 تیر 1386 ساعت 23:40 http://www.zibakadeh.blogsky.com/

خدایا...

تو مرا عشق کردی که در قلب عشاق بسوزم

تو مرا اشک کردی که در چشم یتیمان بجوشم

تو مرا آه کردی که از سینه بیوه زنان و

دردمندان به آسمان صعود کنم .

تو مرا فریاد کردی که کلمه حق را هر چه

رساتر برابر جباران اعلام کنم

تو تار و پود وجود مرا با غم ودرد

سرشتی .

تو مرا به آتش عشق سوختی .

تو مرا در طوفان حوادث پرداختی، در کوره

غم گداختی، تو مرا در دریای مصیبت و

بلا غرق کردی و در کوره فقر و حرمان و

تنهایی سوزاندی .

از اینکه لطف کردی به سرایم سر زدی ممنونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 14:02 http://sogande-eshgh.blogsky.com

زندگی رسم خوشایندی است زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

iden سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 10:50

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

iden سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 12:54

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

iden سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 13:45

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

iden سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 14:30

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد