آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

قمیشی...

  

تا حالا فکرشو کردی ؟

چه خوب میشه که برگردی...

می خشکه اب دریاها

خراب میشه همه راه ها

اگه کشتیم ما امروزو میمیرن همه فرداها

قیامت میشه ما با هم نباشیم

نمی چرخه فلک... از هم جداشیم

دیگه روزی نمیمونه که شب شه

دیگه عاشق کجاست تا جون به لب شه

همه رودخونه ها بی اب شکسته قامت مهتاب

برای این دل عاشق تموم زندگی در خواب

تموم جنگلا خالی یا سیل برده یا خشکسالی

غم گلهای خشکیده زهم دنیای پاشیده

می افته چرخ از گردون میره خورشید توی زندون

می ریزن سنگا از کوهها بوی غم میده شببو ها

قیامت میشه ما با هم نباشیم

نمی چرخه فلک... از هم جداشیم

زمین و اسمون دور میشن از هم

میشینه گرد غم بر روی عالم

می افته چرخ از گردون میره خورشید توی زندون

میریزن سنگا از کوهها بوی غم میده شببو ها

زمان و ساعتش وامیسته از کار

طبیعت از طبیعت میشه بیکار

دیگه روزی نمیمونه که شب شه

دیگه عاشق کجاست تا جون به لب شه

نمیبینم دیگه قشنگیارو

سیاه میبینه چشمام رنگیارو

به چشم من که این جوره تو که نیستی چشام کوره

مثل اب رو اتیشه تو باشی دنیا خوب میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد