آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

مگر قبلم می تواند فراموشت کند...

حتی اگر سالها هم بگذرد

Yıllar geçse de üstünden

مگر قلبم می تواند فراموشت کند.

 

bu kalp seni unutur mu

مانند تقدیر که نمی خواهد

 

kader gibi istemeden

مگر قلبم می تواند فراموشت کند

Bu kalp seni unutur mu

چهره ای حسرت آور داری

 

Bir hasretlik yüzün vardı

اندوهی در دلم  پنهان است

 

İçimde bir hüzün vardı

حرفی برای گفتن دارم

 

Söyleyecek sözüm vardı

قلبم مگر می تواند فراموشت کند

Bu kalp seni unutur mu

قبلم مگر می تواند فراموشت کند

Bu kalp seni unutur mu

مگر قلبم می تواند فراموشت کند

Kalbim seni unutur mu

قولهایت بی اعتبار است

 

Anlamı yok tüm sözlerin

همچنان شبهایی که بی تو می گذرد

 

Sensiz geçen gecelerin

سالهایت از پی هم خواهد گذشت

 

Yaşanacak senelerin

قلبم مگر می تواند فراموشت کند

 

Bu kalp seni unutur mu

تو حال و هوای دیگری داشتی

 

Bambaşka bir halin vardı

که مرا ناشناخته در برگرفتی

 

Fark etmeden beni sardı

منیت مرا از من گرفت

 

Benliğimi benden aldı

کسی که عشق را به من داد تو بودی

 

Bana aşkı veren sendin

و هم تو بودی که آن را از من گرفت و رفت

 

Sonra alıp giden sendin

می گفتی راهمان جداست

 

Yollarımız ayrı derdin

قلبم مگر می تواند فراموشت کند

 

Bu kalp seni unutur mu

دروغهایت هم متفاوت بود

 

Oysa düşlerim başkaydı

که یک به یک آنها نیمه کاره ماند

 

Birden bire yarım kaldı

خیلی چیزها را باید زیست

 

Yaşanacak çok şey vardı

قلبم مگر می تواند فراموشت کند

 

Bu kalp seni unutur mu

قلبم مگر می تواند فراموشت کند

 

Bu kalp seni unutur mu

مگر قلبم می تواند فراموشت کند

 

Kalbim seni unutur mu

تو حال و هوای دیگری داشتی

 

Bambaşka bir halin vardı

که مرا ناشناخته در برگرفتی

 

Fark etmeden beni sardı

منیت مرا از من گرفت

 

Benliğimi benden aldı

قلبم مگر می تواند فراموشت کند

 

Bu kalp seni unutur mu

قلبم مگر می تواند فراموشت کند

 

Bu kalp seni unutur mu

مگر قلبم می تواند فراموشت کند

 

Kalbim seni unutur mu

منبع:http://hengameh-heidari.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد