آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

تو...

تو چه می دانی؟؟؟

وقتی از همه جا مانده

با دلی تنگ  و پاهایی خسته از دویدن بیهوده به انتهای خط می رسم

باز هم چشمان تو آخرین حربه ی من برای فرار از زندان زندگی

است...

تو چه می دانی از من؟؟؟

تو می دانی با نگاهت به بی نهایت می رسم؟؟؟!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
صنم پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 10:19

ممنون دوست عزیز که برای گذاشتن عکس راهنماییم کردی

الهام پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 23:41 http://piadehdarbaran.blogfa.com

گر میسر نشود بگذری از کوچه ما / گاه گاهی دل ما را به پیامی بنواز...

رزا یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 15:58

زیباترین چیزهای دنیا را نمی توان با چشم دید و با دست لمس کرد باید آنها را با دل احساس کرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد