آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

ماه مبارک رمضان مبارک...

 

ramezan 

 

نظریه فلسفی غضنفر درباره روزه:انسان در این دنیا مسافری بیش نیست… و روزه بر مسافر واجب نیست 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مشترک گرامی به علت حلول ماه مبارک رمضان از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم لطفا بعد از افطار در دسترس باشید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به یارو میگن تو که روزه نمی گیری، چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،… روزه که نگیرم… سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یارو! روزه میگیره از حال میره از پذیرایی در میاد!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طرف روزه می گیره، ۵ دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد..

.

.

.

جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماه رمضان ماه صفا ، تعطیلی ، پرخوری ، بیکاری و سیگار بعد از افطاری و تماشای سریالهای سرکاری مبارک باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به غضنفر می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟ می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماه رمضونه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم . آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !!!روتو حساب کردم!!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ۴ سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عیدفطر مبارک ( رصدخانه ی غضنفر)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به غضنفر میگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یارو! ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه

دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟

یارو! می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




جویند همه هلال و من ابرویت / گیرند همه روزه و من گیسویت

از جمله ای دوازده ماه تمام / یک ماه مبارک است ، آن هم رویت

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد

.

.

امام صادق-ع:

خواب روزه دار عبادت ،خاموشی او تسبیح ، عمل وی پذیرفته شده

و دعای او مستجاب است . . .

.

.

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد . . .

.

.

آمد گه آمرزش و شهرُ الله عظمی / توفیق خدایا، تو ز ما سلب مفرما

شد باز در رحمت خالق به روی خلق / چون ماه مبارک ز افق گشت هویدا . . .

.

.

مژده که شد ماه مبارک پدید / به عاصیان وعده ی رحمت رسید

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم . . .

.

.

السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه

در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم

التماس دعا

.

.

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت / کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز / باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت . . .

.

.

رسول خدا-ص:

کسی که (بااخلاص) ماه رمضان را روزه بگیرد، خداوند گناهان گذشته اش را می آمرزد . . .

.

.

کاش، در این رمضان لایق دیدار شوم / سحری با نظر لطف تو بیدار شوم

کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان / تا که همسفره تو لحظه ی افطار شوم . . .

.

.

روزه، فرصتی است تا چند قطره تشنگی به حلقوم روحمان بچکانیم . . .

.

.

ماه رمضان، برای آن است که یک ماه مرخصی از زمین برای سفر به ملکوت بگیریم . . .

.

.

پیامبر اکرم-ص:

هرکس در این ماه روزه دار مؤمنی را “افطار دهد”، ثواب آزاد کردن بنده ای به او عطا خواهد

شد و گناهان گذشته اش مورد عفو قرار خواهد گرفت . . .

.

.

چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم / جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم

روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا / کی شود با رطب وصل تو افطار کنم . . .

.

.

خدایا کمکمان کن که در این ماه رمضان

تمرین کنیم ترک هرآنچه که درک دوران ظهور را به تأخیر می اندازد . . .

.

.

امام صادق-ع:

” افضل الجهاد، الصّوم الحرّ “

بهترین جهاد، روزه داری در هوای گرم است . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 13:17 http://mosafere-tanha.blogsky.com/

سلام ،

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو بهت تبریک میگم

مطالبت زیبا بودن

فعلآ

نی نی جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 01:22

مبالللللللللک

SERENAD چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 03:58 http://serenade.blogfa.com/

سلام عباداتتان قبول

نه گله ای نیست

مریم پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 14:56 http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

سلام
خوبی؟
چه خبر؟
مرسی از اینکه سر زده سر زدی
نماز روزه های شما هم قبول باشه

فرارسیدن ماه زولوبیا و بامیه، بی خوابی شبانه، گرسنگی روزانه، روزشماری ماهانه، پرخوری سحرانه، افطاری شاهانه و توقع آمرزش سالانه مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد