آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

خداوندا!...

 

خدایا کفر نمی گویم ،

پریشانم،

چه می خواهی تو از جانم؟!

مرابی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی.

خداوندا!

اگر روزی ز عرش خود به زیر آیی

لباس فقر پوشی

غرورت را برای تکه نانی

به زیر پای نامردان بیاندازی

و شب آهسته و خسته

تهی دست و زبان بسته

به سوی خانه باز آیی

زمین و آسمان را کفر می گویی

نمی گویی؟!

خداوندا!

اگر در روز گرما خیز تابستان

تنت بر سایه ی دیوار بگشایی

لبت بر کاسه ی مسی قیر اندوه بگذاری

و قدری آن طرف تر

عمارت های مرمرین بینی

و اعصابت برای سکه ای این سو آن سو در روان باشد

زمین و آسمان را کفر می گویی

نمی گویی؟!

خداوندا!

اگر روزی بشر گردی

ز حال بندگانت با خبر گردی

پشیمان می شوی از قصه خلقت،از این بودن ،از این بدعت.

خداوندا تو مسئولی.

خداوندا تو می دانی که انسان بودن و ماندن

در این دنیا چه دشوار است،

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و

 از حساس سرشار است.

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 22:36 http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام دوست عزیز .......

چطوری؟؟

خداوندا!!

اگر روزی بشر گردی

ز حال بندگانت با خبر گردی

پشیمان می شوی از قصه خلقت،از این بودن ،از این بدعت.

خداوندا تو مسئولی

زیبا بود ....... کاملش رو نشنیده بودم ....... مرسی ......

بدروووود .......

مریم چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 13:32 http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

سلام
خوفی؟
الف احساست و بذار
مرسی از اینکه می آئی . سر می زنی
خیلی این شعر زیباست
مخصوصا این قسمتش
چه می خواهی تو از جانم؟!

مرابی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی.

خداوندا!

اگر روزی ز عرش خود به زیر آیی

لباس فقر پوشی

غرورت را برای تکه نانی

به زیر پای نامردان بیاندازی

و شب آهسته و خسته

تهی دست و زبان بسته

به سوی خانه باز آیی

زمین و آسمان را کفر می گویی

نمی گویی؟
این یعنی وصف حال من
دیگه زندگی رو دوست ندارم
از خودم متنفرم
من..................................

افسانه جمعه 11 تیر 1389 ساعت 13:23 http://mosafere-tanha.blogsky.com/

سلام
زیبا بود مثل همیشه


آرزوی دراز خدا انسان است . خیال نازک و لطیف و شکننده ی خدا انسان است و انسان نمی داند!
(دکتر علی شریعتی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد