آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

خدا هست, خدا هست ...

 

ماه من!
غصه اگر هست بگو تا باشد!
معنی خوشبختی,
بودن اندوه است!..
این همه غصه و غم, این همه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه! میوه یک باغند
همه را با هم و با عشق بچین...
ولی از یاد نبر
پشت هر کوه بلند
سبزه زاری است پر از یاد خدا!
و در ان باز کسی با صدایی آرام و مطمئن می خواند

که خدا هست, خدا هست و چرا غصه؟چرا؟

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 10:09 http://mosafere-tanha.blogsky.com/

چند چیز در زندگی هیچگاه باز نمی گردند: زمان، کلمات و موقعیت ها. سه چیز در زندگی هیچگاه نباید از دست بروند: آرامش، امید و صداقت. سه چیز در زندگی هیچگاه قطعی نیستند: رؤیا ها، موفقیت و شانس. سه چیز در زندگی از با ارزش ترین ها هستند: عشق، اعتماد به نفس و دوستان واقعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد