آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

وای بر من گر تو آن گم کرده هم باشی...

و گهگاهی دو خط شعری که گویای همه چیز است و خود ناچیز 


 وای بر من گر تو ان گم کرده ام باشی که بس دور است بین ما که آن سو نازنینی غنچه ای شاداب و صد ها آرزو بر دل 
 دلی گهواره عشقی که چندی بیش نیست شاید و از بازیچه بودن سخت بیزار است

وای بر من گر تو آن گم کرده ام باشی که عاشق گشتن و عاشق نمودن سخت دشوار است  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
http://free2upload.com پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 15:45 http://free2upload.com

با سلام
آیا دوست دارید تصاویر خود را، رایگان و برای همیشه آپلود نمایید؟
آیا می دانید تقریبا تمامی آپلود سنتر های دنیا، تصاویر شما را بعد از چند ماه حذف می کنند؟
سایت » Www.Free2Upload.com « با امکانات بیشتر و قوی تر دوباره راه اندازی شد!!
این بار با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند، همیشه آنلاین و ایمن!
برخی از قابلیت های این سایت شامل:
- آپلود رایگان و بی نهایت تصویر.
- ایجاد بی نهایت گالری.
- آپلود تصاویر بصورت خصوصی (Private) و عمومی (Public)
- نگهداری تصاویر شما برای همیشه
- قابلیت آپلود از سایر سرورها (جدید)
- پشتیبانی بسیاری از فرمت های رایج نظیر (JPEG, .JPG, .GIF, .PNG, BMP)
- پشتیبانی از تصاویر با حجم بالا.
- ساخت آدرس ها و کدهای مورد نیاز برای سایت ها و و بلاگ ها
- سرعت بسیار بالای سرور اختصاصی جدید و در دسترس بودن 99.99
- پشتیبان گیری روزانه بصورت رایگان (جدید)
و ...
منتظر حضور محترم شما هستیم
http://free2upload.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد