آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

شب...

 

برایم بخوان اسمانی ترینم

                                   که خسته از اوازه های زمینم

   به من بال انجا رسیدن بخشا که دیر است اینجا نشینم

کس جز خودم اشنایم نشد اه...

                                          غریبه ترین مرد این سرزمینم

چون ائینه با هر که رو راست بودم

                                            به من ضربه زد سنگ شد هم نشینم

صدا در این خاک باب دلم نیست

                                          برایم بخوان اسمانی ترینم

نظرات 2 + ارسال نظر
لعیا یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 11:46 http://www.pggshop.com/list.php

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]


من یک فروشگاه اینترنتی دارم این صفحه لیست محصولاتمه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

** جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:59

شاید لحظه ای بیاد ما باشی که خیلی دیر است.شاید روزی مرا درک کنی که من نباشم.شاید ساعتی دلت خواست مرا کنار خود داشته باشی که من کنار دیگری هستم.عشقم را حاشا کردی و من این شدم که میبینی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد