آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

سال نو مبارک...

  

یا مقلب قلب ما را شاد کن

یا مدبرخانه را آباد کن

یا محول احسن الحالم نما

از بدی ها فارغ البالم نما

این دل جاوید را پاک از ریا

کن خدا ای قادر بی منتها

نوروزتان پیروز

با آرزوی 12ماه شادی

52هفته خنده

365روز سلامتی

8760ساعت عشق

528600دقیقه برکت

و 3153600ثانیه دوستی

برای تمام شما دوستان عزیز

سال نو مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 00:30

سلام

خواستم عید رو بهت تبریک بگم .........

امیدوارم سال خوب و پربرکتی داشته باشی ........... با آرزوی شادی روز افزون واسه شما دوست عزیز .........

همیلا دزفولی شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 14:30 http://www.hemila.blogfa.com

سلام دوست من ~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
وبلاگت باحاله.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~عزیز من. ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
به من هم یک~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد