آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

تنها...

رنج تلخ است ولی وقتی آن را به تنهایی می کشیم

 تا دوست را به یاری نخوانیم،

برای او کاری می کنیم و این خود دل را شکیبا می کند

طعم توفیق را می چشاند

و چه تلخ است لذت را "تنها" بردن

و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن
و چه بدبختی آزاردهنده ای ست "تنها" خوشبخت بودن

در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است
در بهار هر نسیمی که خود را بر چهره ات می زند

 یاد "تنهایی" را در سرت زنده میکند

"تنها" خوشبخت بودن خوشبختی ای رنج آور و نیمه تمام است

" تنها" بودن ، بودنی به نیمه است

و من برای نخستین بار در هستی ام رنج "تنهایی" را احساس کردم


دکتر علی شریعتی

نظرات 3 + ارسال نظر
جهان باکس یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 18:07 http://www.rooznegar2.persianblog.ir

سلام .خوبی .معلومه کجایی؟ .این قدر گشتم تا اسم وبلاگت رو پیدا کردم .می تونی با ثبت لینکت آمارت رو اینقدر افزایش بدی که خودت هم باور نمی کنی .برو تو سایتشون بعد به قسمت لینک خود را اضافه کنید برو و لینکت رو ثبت کن و کد تولید شده رو تو قسمت ویرایش قالب بریز .خیلی با حاله.یه بار لینک باکس رو نشون بدی یه بار لینکت رو اول همه لینک باکس ها نشون میده
اسم سایتشون هم
www.jahanbox.com

ضمنا به سایتهای
پاسا‍ژ اینترنتی تجارتگر
www.tejaratgar1.ir
مدیریت آگهی و بازرگانی تجارتگر
www.tejaratgar.ir.com
اگر سر بزنی ضرر نمی کنی


زینب یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 18:08 http://www.rooznegar2.persianblog.ir


! سلام
قلمی زیبا و تأثیرگذار و وبلاگی پرمحتوا دارید.
برایتان آرزوی موفقیت بیشتر می کنیم
ضمنا خوشحال خواهم شد اگر وقت کردی سری هم به سایت من
که حاوی مطالب متنوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است بزنی.
اگرسایت منو در پیوندهای وبلاگت با نام ( روزنامه نگار تازه کار)
قرار بدی ممنون هستم بعد بگو به چه نامی در سایتم لینکت کنم.
پایدار باشید

زینب سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 15:17 http://www.rooznegar2.persianblog.ir

سلام من هم شما رو لینک کردم
باز هم به من سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد