آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

نمی رنجم چون...

  

وقتی تورو دوست دارم ، حاضرم جون فدات کنم

حاضرم دنیا رو بدم ، فقط یه بار نگات کنم

به خاطرت داد میزنم ، به خاطرت دروغ میگم

رو همه چی خط میکشم ، حتی رو برگ زندگیم

قید تموم دنیارو ، به خاطر تو می زنم

خیلی چیزارو می شکنم ، تا دل تورو نشکنم

حاضرم قلب من  باشه ، پیش چشای تو گرو

فقط خدا نکرده  تو ، یه وقت بهم نگی برو

حاضرم حرف قانونو ، ساده بذارم زیر پام

به حرف  تو گوش کنم  ،  به حرف قلب باوفات

حاضرم مسخرم کنن ، تموم آدمای شهر

امّا نبینم تو باهام کردی واسه یه لحظه قهر

حاضرم هر جا که میرم ، به خاطرت گریه کنم

بگم که محتاجتم و به شونه هات تکیه کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد