آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

...

شاید اگه دایم بودی کنارم

                        یه روز می دیدم که دوستت ندارم

می خوام برم که تا ابد بمونم

                        سخته برای هر دومون می دونم

فکر نکنی دوری و اینجا نیستی

                      قلب من انجاس تو تنها نیستی

غصه نخور زندگی رنگارنگه

                    یه وقتایی دور شدنم قشنگه

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 03:33

سلام
کارت حرف نداره ؛ very good

من؟؟ یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 11:46

تو نیستی ،
اما من برایت شعر می گویم
دیروز هم ،
نبودی که برایت بلیط سینما گرفتم
دوست داری بخند ،
دوست داری گریه کن ،
و یا دوست داری
مثل آینه مبهوت باش ،
مبهوت من و دنیای کوچکم
دیگر چه فرقی می کند ،
باشی یا نباشی
من با تو زندگی می کنم ........

حسنی یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 11:59 http://leshmania.mihanblog.com

َعاشق این ترانه مسهتی هستم
من یکی ار طرفدار های این ترونه هستم
قربونت حسنی از خولت تنهایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد