آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

مستی...

به   یادت  جرعه ای  ( می )  می نوشم  ،  مست  می  کنم ،

 

         شاید  که  در مستی  تو را کنارم  ببینم و دوباره احساس ات

 

                                                                      کنم

 

                                     شاید این بار بتوانم آن حصار ِهمیشگی

 

                                     که   ما  را  از  هم  جدا   کرده  را ....

 

                                                                       از  میان  بردارم  که  دیگر

 

            هیچ  به  جز  مستی  مرا  درمان  نیست ،  د ر لحظه  های  ِ بی  تو  بودنم

 

                      

نظرات 1 + ارسال نظر
arshaver پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 18:20 http://arshaver.blogfa.com

salam ali
mesle hamishe aliye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد