آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

عشق یعنی...

 

اجازه هست عشق تورو تو کوچه ها داد بزنم

 رو پشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم 

 اجازه هست مردم شهر قصه مارو بدونن

 اسم منو عشق تورو توی کتابا بخونن

 اجازه هست که قلبمو برات چراغونش کنم

  پیش نگاه عاشقت چشمامو قربونیش کنم

 اجازه می دی تا ابد سر بزارم رو شونه هات

 روزی هزارو صد دفعه بگم که می میرم برات

 اجازه می دی که بگم حرف عاشقانه هام تویی

 دلیل زنده بودنم درد ترانه هام تویی

 اجازه  دارم به همه بگم که تو مال منی

  ستارها اینو میگه که تو اقبال منی 

 اجازه هست جار بزنم بگم چه قدر دوست دارم

 بگم می خواهم بخاطرت سر به بیابون بذارم  

چشمانت را برای زندگی می خواهم

اسمت را برای دلخوشی می خوانم

دلت را برای عاشقی می خواهم

صدایت را برای شادابی می شنوم

دستت را برای نوازش می خواهم

و پایت را برای همراهی می خواهم

عطرت را برای مستی می بویم

خیالت را برای پرواز می خواهم

و خودت را نیز برای پرستش

کاشکی یه روز با همدیگه سوار قایق می شدیم **

 

دور از نگاه آدما هردومون عاشق می شدیم**

 

کاش آسمون با وسعتش تودستامون جا می گرفت **

 

گلهای سرخ دلمون کاش بوی دریا می گرفت **

 

کاش تو هوای عاشقی لیلی مجنون می شدیم **

 

باد که تو دریا می وزید ما هم پریشون می شدیم **

 

کاش که یه ماهی قشنگ برای ما فال می گرفت **

 

برامون از فرشته ها امانتی بال می گرفت **

 

بابال اون فرشته ها تو آسمون پر می زدیم **

 

به شهر ستاره ها به آرومی سر می زدیم **

 

شب که می شود امانت فرشته ها رو می دادیم **

 

چشمامونو می بستیم وبه یاد هم می افتادیم **

 

کاشکی تو دریای قشنگ خواب شقایق رو می دیدیم **

 

خواب دوتا مسافروعشق ویه قایق می دیدیم **

 

کاشکی می شد نیمه شب با همدیگه  دعا کنیم **

 

خدا آسمونا رو با یک زبون صدا کنیم **

 

بگیم خدا مهربون ما رو از همدیگر جدا نکن **

 

هرگز به عشق دیگری ما رو مبتلا نکن **

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد