آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

آدمها رو عشقشون پا میزارن

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم*روزی سراغ من آیی که نیستم

زیباترین لحظه دیدار

زیباترین لحظه دیدار 

 

زیباترین نگاه من به تو نگاه معصومانه تو به من بود.

 

زیباترین سخن من به تو سخن شیرین تو به من بود.

 

زیباترین انتظارزندگی من و تو حسرت دیدار تو و من بود.

 

زیباترین لحظه زندگی  من و تو لحظه با هم بودن تو و من بود.

 

زیباترین تنهایی من و تو گریه تو و من بود.

 

زیباترین اعتراف من و تو عشق شیرین تو و من بود.

 

زیباترین تصویر زندگی من و تو نگاه عاشقانه و معصومانه تو و من بود.

 

زیباترین قسم قلب من و تو گفتن دوستت دارم تو و من بود.

 

زیباترین خواسته قلب من و تو با هم بودن تو و من بود.

 

زیباترین خانه قلب من و تو گذشته دوری تو و من بود.

 

زیباترین راه قلب من و تو آینده نزدیکی تو و من بود.

 

زیباترین لحظه عمر من و تو لحظه اول آشنایی تو و من بود.

 

زیباترین لحظه دیدار من و تو لحظه اول سلام گفتن تو و من بود.

 

 .... تقدیم به

عشق یعنی رنگ سرخ لاله ها در بهاران روییدن آلاله ها.

عشق یعنی اتفاق دو نگاه.

عشق یعنی پیوند قلبها.

عشق یعنی دست در دست تو داشتن.

عشق یعنی انتظار دیدار تو.

عشق یعنی همنشین با یک پرستو زیر طاق.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 22:22 http://sogande-eshgh.blogsky.com

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورت را از دست نده. برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن. برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر. برای عشق وصال کن ولی فرار نکن. برای عشق زندگی کن ولی عاشقانه زندگی کن. برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش. برای عشق خودت باش ولی خوب باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد